President Bush goes for a check-up. The doctor says: I'm sorry to inform you that you have a brain problem. Your brain is in 2 parts; left & right. In fact, the left part has nothing right in it. And the right part has nothing left in it.

ببخشید که متن بالا اینجوریه من هنوز یاد نگرفته ام چطور با این editor کار کنم. اینو تو سایتی که hoder معرفی کرده بود ودر ارتباط با دختران بوش بود خوندم.بعضی ها هم حرفهای بدی نوشته بودند. درستکه منم خیلی از بوش بدم میاد ولی این ربطی به دخترهای بوش نداردکه در کتاب مهمان سایتشان حرفهای بد راجع به پدرشان بنویسیم.
برای مردم عراق هم خیلی خوشحالم که از دست صدام راحت شدند وامیدوارم که امریکا هم زود شرش را از این منطقه کم کند.

خیلی مسخره است که  آدم از یک سوسک 3 سانتیمتری بترسه... و کلی بهم بریزه.
خوب چکار کنم من از سوسک خیلی بدم مییییییییییییییییاااااااااااااااااااااااااااااااد.
 

سلام

 من اومدم...!
مدت زیادی بود که فقط وبلاگ های دیگران رو می خوندم و فکر میکردم وبلاگ ساختن کار خیلی سختی است اما حالا دیدم که خیلی هم آسونه.شاید هم توی BlogSky اینجوریه.