* چند وقت است که می خواهم یک کاری برای خودم  و آنهایی که مثل خودم از یک بیماری رنج می برند انجام بدهم .
فکر میکنم که یک group  و  یا یک room در chat yahoo ، شاید هم یک وبلاگ گروهی بتواند به ما کمک کند.
پس از  آنهایی که بیماری خاصی دارند و درد آزارشان می دهد دعوت می کنم که برای همفکری بیشتر و اینکه  چکار می توانیم برای خودمان انجام دهیم به این آدرس ایمیل بزنند.
                                                                        yeganeh_weblog@yahoo.com
  امیدوارم همیشه شاد و سر حال باشید و قدر سلامتی خود را بدانید. واگر دوست بیماری دارید که از اینجا خبر ندارد به او اطلاع دهید.                                                           
                                                                     

* نمی دانم این نوار نسیم وصل همایون شجریان پسر استاد شجریان را شنیده اید یا نه؟ کار خیلی قشنگی است و جالبتر صدای ایشان است که خیلی شبیه پدرشان است. ما چی ارث برده ایم( دماغ گنده، آلرژی، بیماری و ...) مردم چی ارث برده اند؟ ولی از شوخی گذشته امیدوارم که ایشان استاد بزرگی بشوند وراه پدرشان را ادامه دهند.

 * چرا این Blogsky درست نمی شه.patience من داره تمام میشه. ایمیل ها را هم که نمی فرستد . چکار کنیم؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد