تصمیم گرفتم که اینجا بنویسم ، حالا اگر کسی هم گاهی گذارش به اینجا افتاد قدمش سر چشم.
دیشب دوباره توی شهر ما شلوغ بوده ، مردم یک اتوبوس را آتش زدند ، اولش که شنیدم ناراحت شدم گفتم بابا اینا یا اموال عمومیه یا مال خود مردمه . ولی بعد که فهمیدم که یکسری از مردم را دستگیر  وسوار آن اتوبوس کرده بودند که ببرند ، موضوع فرق کرد . گویا مردم دستگیر شده ها را آزاد کرده و بعد اتوبوس را آتش زده اند. در جاهای دیگر هم اگر بسیجی ها کسی  را دستگیر می کرده اند مردم با درگیر شدن با لباس شخصی ها او را نجات می داده اند. هر چند من با اینجور  درگیریها مخالفم ولی  ای ول به این مردم که پشت هم هستند.

ــ پنجره ها بسته اند ، عشق پدیدار نیست
   دیده بیدار هست ، دولت دیدار نیست

ــ یار چو بسیار بود ،  دل  سر  یاری نداشت
   دل  سر  یاری گرفت ، لیک دگر یار نیست

ــ روی پری وار بود ، آینه اما نبود  
   آینه اکنون که هست ،  روی پری وار نیست

ــ خیل وفا پیشه گان از بر من رفته اند
   مانده خریدار من ، آنکه وفادار نیست

....

ــ لحظه چو گم شد مجوی ، کآب روان را بجوی
   صورت تکرار هست ،  معنی تکرار نیست

( سیمین بهبهانی )

دوباره کوی دانشگاه شلوغ شده و درگیریها دیشب هم ادامه داشته. یکی نیست بگه فصل امتحانات اینکارا چیه. اینجا که ما هستیم هم یکی از خوابگاهها رو آتش زدند ( حالا آتش زدند یا آتش گرفته رو دقیقا نمیدونم ) امتحانات امروز هم کنسل شده . من شخصا با تظاهرات وشلوغی احیانا انقلاب دوباره مخالفم . اگر تغییری بخواهد ایجاد شود من مجراهای مدنی رو برای تغییر آنهم بصورت تدریجی ممناسبتر می دانم.
----------------
آخ آخ یه چیزی رو تازه فهمیدم اونم اینکه Blogsky لیست ۱۵ نفری که تازه وبلاگشون را Update کردن در صفحه اول نشون میده حالا من چکار کنم؟